Mina heter silverline, köpte på granngården.Vilka musskrämmor använder ni? @em-pirre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina heter silverline, köpte på granngården.Vilka musskrämmor använder ni? @em-pirre
Hur länge har du haft dem?Mina heter silverline, köpte på granngården.
Några månader, sen i höstas. Vi brukar alltid höra någon mus i väggarna vintertid, men har inte hört en enda sen vi köpte musskrämmorna. Dock har vi inte haft några längre perioder med -20 än, så vi får väl se om det fungerar då också!Hur länge har du haft dem?
För jag köpte sådana för tre år sedan och första året var musfritt andra året nästan musfritt detta året inte alls musfrittNågra månader, sen i höstas. Vi brukar alltid höra någon mus i väggarna vintertid, men har inte hört en enda sen vi köpte musskrämmorna. Dock har vi inte haft några längre perioder med -20 än, så vi får väl se om det fungerar då också!
Jo, jag läste att man gärna ska koppla ur dom på sommaren om man har möjlighet, vi brukar aldrig ha möss i väggarna då, så jag tänkte prova det.För jag köpte sådana för tre år sedan och första året var musfritt andra året nästan musfritt detta året inte alls musfritt
Det verkar som om mössen vänjer sig eller att effekten avtar inte vet jag men nu är det möss i huset igen
Ja det gjorde vi förra året och fick fällor. Vi har inte jättestora problem med möss, dom kommer in vintertid dock. Inget på sommaren. Men jag är allergisk mot möss så därför funkar det inte hur få dom än på vara. Knäppte en mus till inatt och den hade halv svans, så misstänker att det är samma mus som klämde av svansen för ca 1 månad sen. Fet var den också
Min har varit avstängd sommartid har satt på den i oktober varje år men i år är det mycket möss i väggarna i alla fall så den kan uppenbarligen inte fungerar som den ska längreJo, jag läste att man gärna ska koppla ur dom på sommaren om man har möjlighet, vi brukar aldrig ha möss i väggarna då, så jag tänkte prova det.
Såna här. Kostar typ inget. Har tre st. De växlar mellan olika frekvenser.Vilka musskrämmor använder ni? @em-pirre
Någon on som testat gift? Hur fungerar det? Dör dom direkt eller springer dom iväg och där inne i huset? Vill helst inte ha gift pga småbarn och hundar så måste isåfall vara något gift som inte går att sprida runt.