L
LiviaFilippa
Hej! Jag får inte rida just nu och min ena ponny är skadad och får bara gå på lite promenader. Så jag kommer tappa jättemycket och förlora massa tid men så kom jag på att jag kanske kan göra andra saker så man ändå kanske blir bättre när jag får rida igen! Som typ mental träning och sånt eller om nån kanske har tips på andra saker som man kan träna fast man inte rider liksom? Och om nån har tips om nån bok eller podd eller nåt om mental träning? Som helst inte är bara att dom pratar om det utan kanske med saker som man ska göra också som träning typ! Och annat man kan träna på också kanske som man kan lära sig av att kolla på eller läsa eller så? Jag får inte rida och inte göra NÅN annan träning så inga såna saker bara!
Och sen också om det finns saker man kan göra med ponnyn så hon blir starkare också fast hon inte rids? Typ som kanske att stretcha är bra eller göra nån annan sån övning eller nåt?
Och sen också om det finns saker man kan göra med ponnyn så hon blir starkare också fast hon inte rids? Typ som kanske att stretcha är bra eller göra nån annan sån övning eller nåt?