Bleckert Boy

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare AK_GBG
  • Startdatum Startdatum
A

AK_GBG

Är det någon som sett avkommor efter denna hingst? Har de haft ok exteriör mtp hingstens dåliga exteriör på ryggen.

Han hade 25 avkommor 2005, hittade bara en bland fölvisningarna som hade 8,7,8,8,7,7 45,00p klass I

Funderar på om det är så att hans avkommer även om de ser ok ut inte är så attraktiva pga pappans exteriör. Skall man avla på ett ok sto efter honom?

Sv: Bleckert Boy

En bekant har fött upp en som jag tror blev klass 1 som föl och såg trevlig ut, den är nog såld nu och jag vet inte om det finns några bilder kvar på nätet på den, tyvärr.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 632
Senast: Mabuse
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 982
Avel Jag går och funderar lite på vad jag ska välja för hingst till mitt sto till våren. Stoet är import Litauen och hyfsat ok ihopsatt med...
Svar
15
· Visningar
2 385
Hundavel & Ras Jag blir så trött. Jag blir så trött på SKK för att de inte är bättre, jag blir så trött på min rasförening som inte är bättre, jag blir...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?

Hästrelaterat