C

Colonels_king

Okej, nu är den underbara muggen här och jag vill veta lite vilken blåspray ni använder och vilka som faktiskt fungerar.

Jag har bara provat genuine blåspray och den har fungerat så där... risken e ju alltid att man torkar ut hela området runt muggen med blåspray. D jag har gjort är att varannan dag ahr jag tagit blåspray och varannan dag har jag tvättat med antiseptisk tvål och lagt på skillingaryddsalvan... detta har tagit ner muggen på min häst.

Hur behandlar ni mugg pch vilken blåspray använder ni?

Sv: Blåspray

Jag har tvättat morgon och kväll i 2v med Virikon, fungerade på min....
//FPL

Sv: Blåspray

Tycker fortfarande att Anti funghin är överlägsen.....

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 011
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 731
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18