Blaer frá Budarholi

Koppen

Trådstartare
Nån som känner till denna hingsten?
Är sjukt sugen på att köpa en avkomma av honom, och är väl tom på väg att köpa honom om jag ska vara ärlig.

Denna avkomman är en 4 årig hingst med 115 i BLUP.

Åsikter? Allt är av intresse!

Senast ändrad:
Sv: Blaer frá Budarholi

Det är väl hästen du köper inte pappan... eller , titta efter på hästen , en 4-åring borde du både kunna se lynne och exteriör på även om du inte kan se den färdigtränade hästen..... Lycka till...

Har sett flertalet Blaeravkommor. Däribland ridit in en -05:a, det var en oerhört lugn, lätthanterlig och sympatisk valack. Skulle mycket väl kunnat tänka mig en avkomma e. Blaer. :)

Det är väl hästen du köper inte pappan... eller , titta efter på hästen , en 4-åring borde du både kunna se lynne och exteriör på även om du inte kan se den färdigtränade hästen..... Lycka till...

Du fattade nog inte vad jag menade eller så läste du inte.
Jag ville kolla om pappan har några svagheter som kan ärvas på avkommorna

Har sett flertalet Blaeravkommor. Däribland ridit in en -05:a, det var en oerhört lugn, lätthanterlig och sympatisk valack. Skulle mycket väl kunnat tänka mig en avkomma e. Blaer. :)

Ja, denna killen är tydligen likadan :love:
ÄLSKAR att blir riden, pysslad med eller vad som helst!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 868
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 251
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag har en 18årig travare valack och ett 1 årig halvblod. Men jag har enbart intresse av att rida I skogen. Nu går jag i funderingarna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 441
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar