Black smoky

E

emelina

Har kollat runt lite på olika färger i WF. Har nu sett att Black smoky ofta förekommer. Har någon en bild som väl visar hur den ser ut? Har betäckt mitt sto och enl. WF är det stor chans att det skulle kunna bli en sådan färg på fölet... På bilden de visar där tycker jag den ser mörkt fuxfärgad ut.

Sv: Black smoky

ok, men då vet jag ju. Misstänkte att det var så men var inte riktigt säker. Det förklarar ju också vart den höga procenten på isabell (palomino) kommer ifrån. :D Spännande är det!!! Synd det är så lång leverans :angel:
Tack snälla, för hjälpen! :D

ja, han är ju något så vansinnigt vacker:eek:

Ett plus är att avkommorna är helt gudomliga dom också :love:
(dom som jag träffat vill säga)

Vi har en 6-årig Askur-dotter som är fullkomligt gudomlig!
Litlamynd heter hon :)

Nyföding
11268975.jpg

Lite äldre
11268977.jpg

För något år sedan
11268976.jpg

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 691
Senast: Badger
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 889
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv