Black Coffee

Sv: Black Coffee

Ja Black Coffee är snygg och fin häst. Black Coffee betyder Svart Kaffe eller hur?:) Jag har träffar Jaguar Mail. Han är snäll och gillar mig.:)
 
Sv: Black Coffee

Ja men visst var de:) Jo har sett den från 2008 då visar dom honom för hand, och jag säger bara de, vilken trav!
 
Sv: Black Coffee

Nej jag har ingen egen häst utan jag är medryttare på ett varmblodsto som jag har haft nu snart i 2 år.....
Finns det inga ryttarkompisar i Norrköping som du kan rida ihop med?
 
Sv: Black Coffee

Men skulle det vara något hinder? Jag menar om du är döv? Jag ser inte det som några problem.
Kan du läsa på läpparna?
 
Sv: Black Coffee

Tack för den snutten av lycka,:love:hade inte lyckats hitta igen den
fast jag letar material om BC med ljus och lyckta.
Min Busa kom fram direkt när jag öppnade boxdörren,jag
har aldrig varit med om en så social unge.
Så det här med uppfostring,dom lär sig fort vad nej betyder
bara man säjer till vid rätt tillfälle.Skjut iväg rumpan lite
bestämt om den kommer hotfullt och säj nej,några
gånger så fattar dom,likadant med tänderna,picka till lite
fint med fingertoppen och säj nej.
Båda mina förstår när jag säjer åt dom(en hingstunge efter Ziezo
med 2½ timme mellan fölen),//K
 
Sv: Black Coffee

Ja det är ju synd att jag inte bor i Norrköping, men jag tror att och hoppas att du hittar kompisar i Norrköping som kan rida ihop med dig...det fixar sig alltid...det är mitt motto
 

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Piaff
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 820
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 251
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 042
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp