Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag tittar på sport info ( Hästar ) så är en del namn blå text, vad betyder det ?
Trodde först att det hade med döda hästar att göra, men insåg att ett sto
född-46 inte kunde vara i livet
Därför att stoet är svenskfött och Most Welcome är en ytlänning.
När jag jobbade på SGC i den grå forntiden satt Bengt Gustav Geijer och la in en massa gamla anfäder och -mödrar till de svenskfödda vi hade då, ditt sto kanske är en av dom? Jag förmodar att hon har avkommor som är med i registret.
Vill du hitta Most Welcome kan du förmodligen göra det på pedigreequery.com eller vad det heter nu för tiden.
Är du säker på att du inte vill ha ett korkat fullblod? Han är blå i registret!
Kollade, MW finns mycket riktigt på pedigreequery.com!
Aha Nu är jag med !
Nej ! Jag villfortfarande inte ha några mer fullblod vare sig dom är korkade eller inte ! Stallet består nu av :
2 dräktiga ston
1 sto som är tomt
1 valack med gaffelband problems ( ridbar )
1 korkat sto ( Ridbar )
2 tävlingshästar hemma på vila ( Ej ridbara)
2 blivande 2 åringar ( Mina älsklingar)
1 föl
Dessa är Fullblod
1 halvblod
2 Islänningar samt 2 pg !!
Eftersom vi inte har plats för alla hemma så är några utplacerade i väntan på bättre tider ( Tävlingssäsongen !) Då flyttar 4 i väg
Shit vad det ska bli spännande !
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hästmänniskan
Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.