Biskvibottnar som blev tokiga

Passion

Trådstartare
Jag skulle baka ett gäng biskvier till imorgon och tänkte prova ett nytt recept, det blev inte alls bra... Bottnarna flöt ut och blev ca 3 mm tjocka. Visserligen goda men inte alls bra till biskvier.
Vad kan jag göra av dom istället? Jag kan väl servera dom som dom är men ville ha något lite roligare och hinner inte handla innan imorgon.

Sv: Biskvibottnar som blev tokiga

Går det inte att göra smeten som ska vara på biskvier men lägga den mellan två bottnar och doppa i choklad?

Tack för alla svar! Vilka bra tips :)
Jag ska prova bre på lite smörkräm och doppa i choklad. En seg marängkaka med fyllning! Mums :d

I biskvibottnar brukar jag bara ha riven mandelmassa och en äggvita men jag skulle prova ett nytt recept med 1,5 dl socker och en till äggvita och det blev bara soppa...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 623
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 290
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: miumiu
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka