K

Klariiisss

Halloj :D
Tänkte lägga ut den här tråden och börja om, postade tråden för Birmor och Norska skogskatter för länge sedan.
Nu tänker jag börja om, har äntligen hittat min katts stamtavla :love:

Här kommer en bild på min katt Cera (hela namnet är S* Washi-Kation's Lady)

26425354.jpg

28709129.jpg

28709117.jpg

Hennes stamtavla:

Mor: S* Asisco's Tortie Cecilia Cell
(sen står det nått jag ej vet vad det är men ni kanske vet?)
SBI f.

Far: S* Hjärtpilen's Bad Blue Boy
SBI a.

Det är mor och far till min lilla ängel :D

Sv: Birmor

Jag har en helig birma vid namn Cecilia. Är fodervärd åt katten och just nu är Cecilia hos sin uppfödare eftersom hon fått en kull med kattungar :D

Får hem Cecilia i oktober igen, känns som en evighet. Både jag och Cecilias kattkompis vill ha hem henne nu men med tanke på vår flytt i månadskiftet september/oktober så är det bara dumt att ta hem henne innan.

Vad Cecilia heter i stamtavlan vill jag inte gå ut eftersom hon inte är min och jag vet inte om uppfödaren vill att jag går ut med namn på dennes uppfödning.

det gör inget :D
Synd att ni inte kan ha henne, men va kul med en kull! :love:
Min katt kan tyvärr inte få kattungar :cry:
Men när jag va mindre hade vi en skölpadda som hon hade som en kattunge! :angel:

Heliga Birmor

Här kommer min katt Cera.
Är en helig birma på 11 år :angel: Helt nya bilder

28729135.jpg

28729161.jpg

28729253.jpg

28729267.jpg

28729274.jpg

28729289.jpg

Sv: Heliga Birmor

ja vet xD nästan aldrig man kan få med hennes tunga :angel:

tackar, ja....hittar du en kanske du vill lägga in bilder i råden? spelar ingen roll om det är birma

Ja, när jag köpt en katt lär det komma upp bilder :) Eller ja, jag måste ju först lära mig hur man gör :P

ja, men den här vart fel :confused: ville ha en tråd där andra la upp bilder, därför skapade jag en till

Liknande trådar

Övr. Katt Sambon och jag har börjat titta lite på att skaffa en sibirisk katt, då vi båda är allergiska och då jag egentligen inte är någon stor...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
16 816
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 515
Senast: Calazirya
·
Övr. Katt Jag har en misse född 6:e april och är mao ca 7 månader nu. Ganska länge (kanske sen aug) har jag tyckt att hon är vädligt rund om...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
22 393
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Nu behöver jag er hjälp här på kattforumet. Efter att ha läst otaliga trådar och försökt söka om ämnet på nätet så inser jag att jag...
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama