Biologiska Yrkeshögskolan!

N

niderf

Hej undrar om någonm känner till Biologiska Yrkeshögskolan i Skara?
Kanske någon som gott där eller går där nu? Undrar lite hur nivån på utbildningen är? Får man lära sig mycket? Finns chans att utvecklas med sin ridning? Trivs ni på utbildningen? Har tusen frågor!

Sv: Biologiska Yrkeshögskolan!

Hej! Jag läser där! Jag rider ju dock inte på skoltid då jag läser FH med inriktning på Landsbygdsföretag. Så ridningen kan jag inte tala för. Resten av utbildningen... tja... jag är väl kanske inte helt nöjd men man lär sig en del iaf. Men så kanske jag bara är inte är rätt material.

Hejsan! Jasså du är inte helt nöjd??varför då? ?är ju mer intresserad utav insruktörs grenen men prstar du nåt me dom som går den grenen? hört om dom trivs?varför skulle du inte vara av rätt matrial???

Jag har inte varit på skolan på länge då jag mestadels varit ute på praktik, men några av instruktörerna upplever också att utbildningen är lite flummig. Men jag har själv ingen uppfattning om hur deras inriktning är eftersom de har egen undervisning en dag i veckan som vi andra inte är med på.

Jag är lite missnöjd på skolans standard. Vad gäller eftergymnasiala studier har jag bara en större högskola att jämföra med, men jag tycker egentligen inte att storleken på skolan bör påverka hur det sköts. Jag tycker inte att det funkar bra vid exempelvis tentor, betygsinformation och kommunikation inom utbildningen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka