Andromedae

Trådstartare
Är det någon som har erfarenheter av att vara med i en bilpool? Hur mycket har ni kört? Är/var ni nöjda?

Sv: Bilpool?

Jag har kört bilpool i fem år. Överlag är det helt rätt för mig, även om det finns frustrerande tillfällen när man plockat ut en trasig bil och liknande. Vi kör inte oftare än någon gång i månaden, och kör oftast kortare ärenden (ikea, katterna till vet mm). Ska man ha bil väldigt sällan är det dock billigare att hyra. Det man betalar för hos bilpoolen är smidigheten. Bilen står i garaget på andra sidan gatan, det är bara att boka i appen och hämta den.

Liknande trådar

Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 022
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 108
Senast: EZMK
·
Fordon Är det någon som har erfarenhet av KIA EV9 tänkte köpa en när som helst. Men skulle verkligen uppskatta att höra om någon har några...
2
Svar
23
· Visningar
912
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar