Problemet med att sänka skatten, är ju att när man testat det så har priset gått upp med motsvarande på några veckor. Men bra att man höjt reseavdraget i alla fall, så vi som jobbpendlar får lite hjälp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3 punkterna bredvid B och sen i:etnej jag vet in te vilken knapp som har orsakat bytet av texten
Det vat ett mycket bra prisDet finns väl ingen som kör mera för att bensinen blev billigare, eller?
Fast jag var väldigt nöjd med att betala 15.64 häromdagen,så blir det billigare att köra hem i morgon, och nej jag vet in te vilken knapp som har orsakat bytet av texten
Dieseln ner ytterligare 15öre idagJag har både en elbil och en bensinbil. Jag kör inte mer bensinbil bara för att bensinen blir billigare. Men jag får mindre ont i magen. Elbilen leasar jag och jag kan bara köra till och från jobbet med den, annars räcker inte milen till. Jag är inte beredd att köpa en elbil i dagsläget när tekniken ändå är så pass ung. Jag gjorde misstaget att köpa en dieselbil när man skulle det. Och vad var tacken för det? Just ja, det blev ofantligt mycket dyrare att köra diesel.
Min elbil har jag fått bärga in till verkstad fyra gången under första året. Jag tänker fortfarande att nästa pendlingsbil ska vara el, men vågar fortfarande inte köpa. Men jag skulle behöva en rimlig månadskostnad och ordentligt med mil för att kunna köra till 100% på el, men det verkar svårt att släppa en rimligt prissatt elbil, och handlarna visar i princip bara lockpriser för 1000 mil om året, kanske 1500. 2000 mil om man har riktigt tur. Jag skulle vilja ha 2500-3000 för att helt kunna leva mitt liv med elbil.
För att ta mig till mina träningar, åka och handla. Kanske ha ett socialt liv då och då måste jag ta bensinaren och är det billigare att tanka så är det inte lika jobbigt att stå där vid pumpen. Jag tränar inte mer bara för bensinen är billigare och jag har inte ett mer socialt liv för det. Samma är det med att handla.
Om folk höll hastighetsbegränsningarna så skulle vi inte förstöra klimatet lika mycketHärligt! Då kan vi förstöra klimatet ännu billigare!
Jag är så less. Så less.
Jaha, så nu tror du på klimatförändringar och att vi kan påverka dom. Intressant.Om folk höll hastighetsbegränsningarna så skulle vi inte förstöra klimatet lika mycket
Vaför tycker du att staten ska ta allt ansvar. Folk får väl följa lagarna så klarar vi säkert att rädda klimatet. Men om nu folk skiter i o följa lagar så spelar det ju ingen roll vad staten görJaha, så nu tror du på klimatförändringar och att vi kan påverka dom. Intressant.
Nu kan jag glädja er med att ni får betala mer när ni tankar fossilt bränsle . Kriget i Mellanöstern är orsaken.
Men 2027 fit for 55. Det ska väl duga åt er iaf. Då kan det bli riktigt dyrtSka vi glädjas åt kriget i Mellanöstern?
Alltså. Ja. Jag fultolkade. Men det förtar inte problematiken med ditt uttalande.