Billigare alternativ till Eggersmann

aysha

Trådstartare
Jag ger just nu min valack Eggersmanns Kreuter Müsli och High energy müsli. Han mår bra på det, men det gör inte min plånbok längre tyvärr :crazy:. Så nu är jag ute efter ett billigare müslifoder, men gärna ett så likvärdigt som det går. Jag kommer behålla High Energyn.

Tips och förslag?

Sv: Billigare alternativ till Eggersmann

Tack för ditt svar! :bow:
Men jag är mer ute efter ett färdigfoder/helfoder..

Sv: Billigare alternativ till Eggersmann

Lite nyfiken på anledningen? Det måste vara betydligt mycket billigare att köpa korn, majs, luzern och standard-mineraler, någon som har kilopriser på detta i huvudet? Cirka? Vad kostar Eggersmann kilot? Visst det tar kanske en halv minut längre att blanda till än att ta en skopa från en säck, det är sant.
Salsa och Lympos ska vara 2 prisvärda müslisorter jag inte provat.
U

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 910
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 409
Senast: calm
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 127
Senast: Martenix
·
Övr. Hund Vill börja med att skriva, att detta är bara en diskussionstråd, inte, vilket foder är bäst. Det finns ju en uppsjö av foder av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
13 623
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka