billiga små handtag.

FadeAway

Trådstartare
Tänkte byta handtagen på mina garderober. Är likadana som det var på mina köksskåp innan så det är ca 9,5cm mellan hålen. (eller snarare från överkant av hål till nederkant till nästa hål) fast jag vet inte hur man mäter. :D

Sv: billiga små handtag.

96 mm är ett vanligt mått, finns på IKEA billiga stilrena. Är det däremot 86 mm mellan hålen kan det bli knivigare, jag fick leta som en galning för att hitta det måttet i förra huset. Men som sagt 96 mm är standardmått och går nog att hitta typ över allt :)

för att inte tala om 78 mm mått......någon som vet var man kan hitta sådana?

Jag köpte handtag på IKEA o skulle glatt montera dem hemma på garderoberna (väggfasta sådana) tills jag upptäckte att det var 90 mm mellan hålen på dörren, och 96 mm på handtagen.... :mad: Prosit får borra :devil:

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 871
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
928
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka