Billiga reservdelar till trailer?

E

ecssory

Har en Kylinge kärra som måste fixas lite bl.a. påskjutsbroms och hjullager. Vet någon vart man vänder sig för att hitta billiga bra reservdelar?

Du kan ju alltid prova på närmaste bilskrot, dom brukar kunna ha beganade delar till olika släp. Iaf har bildemo i uppsala en del släp och husvagnar, fast hjullager bör du köpa nytt!
Lycka till :)

Köp inga hjullager på biltema... då får du snart byta igen. Biltema är billiga men inte något vidare bra, dom är dåliga på slitagedelar! Vet av egen erfarenhet! :smirk: Vissa saker är dom bra på.. Då är faktigst Micro bättre. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 096
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 536
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 401
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
356
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama