Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon är jättefin! Är kanske lite partisk eftersom jag också har en åring e Faustinus Jag tycker våra ser ganska lika ut, min saknar bara den där fina stjärnen din har.
Just nu är det skog för hela slanten som gäller. I skogen går hon som en klocka-jättetrevlig och vi galoppar, gör jättefina galoppfattningar och backtränar upp för en lång backe med olika sluttning och hon är verkligen stadig som en klippa. Men så fort jag styr ut i paddocken är det tvärstopp. Hon surar, vill inte gå framåt, slår och har noll ridbarhet. Jag begär mer av henne i skogen och där är det aldrig tillstymmelse till protester. Hon äter dessutom djävulsklo sen nån vecka tillbaka och det ska ju vara smärtstillande-så det är rätt tveksamt att hon har ont antar jag. Ja ja, tycker tack och lov själv att det är kul att lalla i skogen.
Hahaha Det är verkligen jätteluddet Alla, men av en anledning faktiskt. Hon är så tramsigt markskygg och far gärna i luften i synnerhet för små vattenpölar. Blir bättre med luddet när hon inte riktigt ser var hon trampar.
Vad fina ni är! Och jag har ju precis samma problem. Surpollan min går med världens bjudning i skogen och där kan jag be om det mesta och hon är så trevlig och avslappnad. Men i paddan är det svårare, där ska hon inte fram och där blir hon grinig och tvär. Oftast.
Gammelgubben fick komma ut och leka dressyrhäst en sväng, han håller just nu på att omutbilda sig till westernpålle då jag pensionerade honom från distansen förra året.
Även jag blir så himla glad över att se din söta gråa!
Hur går det med honom?
Minfux; Du får inte förvirra folk sådär och gå å byta användarnamn.
Det är jättekul att se hur fin hon har blivit. Bra jobbat!!!
Vi har haft en bra träningshelg men det blev inte vidare mycket bilder. Men jag bjuder på två.
Och jag är väl medveten om mina svagheter. Typ som armar och ben... *s*
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Hästmänniskan Inte läst allt men jag tänkte testa ridskola. Jag har 3 hästar hemma men har inte ridit så mycket sen 2018 (lite i alla gångarter men i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.