Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja ha ett gummiband mellan hjälmen och... nånting som man kunde fästa det typ i axelhöjd så man skulle påminnas om det direkt när man tog ner huvudet. Dessvärre kommer jag inte på nån bra konstruktion.
Titta på de två nedersta galoppbilderna och på hästens rumpmuskler som syns fint och visar på att hästen arbetar korrekt. Sen säger du åt dig själv att det är din förtjänst att de är där och klappar dig själv lite på axeln Du är duktig!
Ett tips är att sätta tejp i nacken, lite sådär halvfäst i nackhåret och en bit ner, när man har huvudet i rätt position. Tippar man sedan ner huvudet känner man det på direkten. Japp, jag har prövat
Vilken käck häst, fint huvud!
Vilken himla snygg häst!
Snygga ni är!
Ser jätte trevlig ut hästen din
Tack :-)
Gimlan > Har en kompis med en Skywalker som kallas Sky så det givna smeknamnet var upptaget. Så vi klurade lite och det var min man som föreslog Kakan. När vi var i Skottland frossade jag i Scottish shortbread som var tillverkade av just Walkers. Så därav namnet Kakan, lagom långsökt men jag tycker det passar honom :-)