Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så mysigt @mysboll
Jag bor i en etta med sovalkov på 44 kvm med faktiskt stort badrum vilket är sjukt lyxigt. Nackdelen är att man bara får plats med en 90 säng om man vill ha sängbord (vilket jag vill ha) och att det bara är ett litet förråd till. Annars älskar jag den ❤ Saknar att inte få plats med ett skrivbord också bara.
Fick leta som fasen efter bilder
Så mysig!
Ett tips är en telefonhylla!Men så mysigt @mysboll
Jag bor i en etta med sovalkov på 44 kvm med faktiskt stort badrum vilket är sjukt lyxigt. Nackdelen är att man bara får plats med en 90 säng om man vill ha sängbord (vilket jag vill ha) och att det bara är ett litet förråd till. Annars älskar jag den ❤ Saknar att inte få plats med ett skrivbord också bara.
Fick leta som fasen efter bilder
En sådan bordsugn hade jag i min förra etta också! Hur stor är din lägenhet?
Jag har också cykeln inomhus, fast nu under sommaren bara den som står på trainern. Övriga har fått flytta ut i maskinhallen
Jag har också cykeln inomhus, fast nu under sommaren bara den som står på trainern. Övriga har fått flytta ut i maskinhallen
Får jag slänga in en fråga angående hur ni med tvättmaskin i lägenheten gör med tvätt som ska torkas? Några smarta hacks?
Jag bor i hus och har ett rum som jag mest använder till att hänga tvätt i men snart flyttar jag till lägenhet utan sådan möjlighet. Jag har två barn så det blir en del tvätt.
Ja det måste jag eftersom det här är en förening utan gemensam tvättstuga.Måste du ha tvättmaskin i lägenheten? Jag har alltid använt tvättstugan och då slipper man problemet med blöt tvätt hemma.
Ja det måste jag eftersom det här är en förening utan gemensam tvättstuga.
Får jag slänga in en fråga angående hur ni med tvättmaskin i lägenheten gör med tvätt som ska torkas? Några smarta hacks?
Jag bor i hus och har ett rum som jag mest använder till att hänga tvätt i men snart flyttar jag till lägenhet utan sådan möjlighet. Jag har två barn så det blir en del tvätt.
Så synd! Gemensam tvättstuga är guld värt! Då har jag tyvärr inga råd att ge. Jag har alltid haft gemensamt tvättstuga. Skulle inte ha plats att torka i lägenheten.
Det finns ju linor, utdragbara som jag haft i ett boende innanDet är inte synd för mig, jag föredrar alla gånger tvättmaskin i boendet. Har bott en massa år med tvättstuga i källaren, jag tyckte att det var superslitigt. Jag föredrar alla gånger att bara kunna slänga in en omgång i maskinen när jag behöver utan att behöva planera. Jag ska flytta till 93 kvadrat så det är ju egentligen ingen panik så sett. Detta blir jättebra, jag vill bara få det så bra och effektivt som möjligt.