Jag måste leta upp bilder men jag har 38 kvm och trivs utmärkt. Ska ha bilder från när jag precis flyttat in. Hänt lite sen dess men orka ta nya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har du köpt den? Kan du inte visa?Jag bor i en etta!! Har en massa smarta lösningar. Tex har jag utdragbar köksö! Man drar liksom ut ugnen till en köksö om man vill. Obs fungerar även utmärkt som bardisk och är lätt att skjuta in när den inte används.
Var har du köpt den? Kan du inte visa?
Då är det inte det jag letar efter. Men om jag vet hur din lösning ser ut kanske jag kan hitta nåt som funkar i min lägga. Så ja pls! Eller bilder helstDen är platsbyggd (som hela köket) vet inte exakt konstruktionen. Kan försöka filma nån dag
Vardagsrummet med sovalkov.
Sovalkoven har gardin som jag kan dra för. Perfekt nör man har besök som sover över på soffan. Blir ett eget litet rum i rummet. Hade tidigare sängen uppepå byråer. Perfekt att ha förvaring under sängen. Jag valde dock för höga byråer (vita som syns i bild) så istället för en 90säng som jag hade då, har jag nu 2*80 på marknivå.
Visa bifogad fil 69725
Nästan lite avis på er som bor smått och trivs så bra med det, tänker främst på @tornblomma jättefina lägenhet! Det är ju både billigare och bättre för miljön. Själv känner jag att jag typ kvävs i mindre än en 3a och är troligt glad att jag flyttade innan pandemin drog igång som värst.
Ska försöka ordna! Återkommer!Då är det inte det jag letar efter. Men om jag vet hur din lösning ser ut kanske jag kan hitta nåt som funkar i min lägga. Så ja pls! Eller bilder helst
Här ser man bättre att det delvis är infällt i väggen (det är tvåfärgat men upplevs inte alls ha samma kontrast irl som på fotona, lite märkligt)Ok här är mitt lilla compact-living-kök! Tog några snabba foton nu så ber om ursäkt om det inte är kliniskt städat
Älskar det! DrömkökHär ser man bättre att det delvis är infällt i väggen (det är tvåfärgat men upplevs inte alls ha samma kontrast irl som på fotona, lite märkligt)
Visa bifogad fil 69742