Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Största skillnaden är att "alla" som spelar WoW sitter stilla flera timmar i sträck, äter inget, dricker knappt och blir i det närmaste okontaktbara Det är iaf min erfarenhet.
TV- och dataspel generellt är jag den sista att säga nåt negativt om
Med risk för att vara en sån där odräglig morsa som tror hennes bebis är finast i världen (men det är han ju för mig också) måste jag bara posta även denna bild
För två år sedan kom vår lilla solstråle till världen, det känns som igår. Med tanke på min historia så kan jag kalla henne vårat lilla mirakel, för det är hon
Oj, nu var det såhär sjukt länge sedan jag var här inne igen, var strax före jul tror jag.
Det har varit en omtumlande vecka här, Jeppe har legat på sjukhus i 9 dgr, blev opererad för brusten blindtarm i förra fredagen. Han låg på sjukhuset i 2 dygn, ant hela tiden med brusten blindtarm innan dom tog honom till operation. Det var div turer om lunginflammation och förstoppning. Vi sa att det kanske var blindtarmen, men nejdå. När han bara blev sämre och sämre så krävde jag röntgen eller operation och då kom det äntligen en vettig kirurg som tog honom till operation på en gång. Tack gode gud för det, han räddade ant livet på honom. Brusten blindtarm är ju ett livshotande tillstånd. Jeppe fick komma hem igår och är så gott som återställd. Nu håller vi tummarna för att han slipper inflammation i buken, vilket tyvärr är rätt så vanligt efteråt.
Lite bilder från oss, från sista månaderna då.
Busade lite, tog av sig alla kläderna och satte på sig mina reflexvästar.
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.