Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Aah, detsamma. Och du (ni) är så välkomna (om det är hem till mig du menar). Säger ni till i förväg så kanske det till och med kan finnas kakor och bubbel (och i min värld finns det ingen som säger nej till kakor och bubbel... så det så ). Pallra dig till hit så vi får umgås helt enkelt!
Jag säger definitivt inte nej till kakor och bubbel! Jag kommer dyka upp när jag befinner mig i Götet och du är hemma! (himla typiskt att du inte är hemma nästa vecka ju! )
Tack, vad gullig du är! Dock vet jag inte om jag tycker att jag är lik henne, men du är inte den första som säger det. Och det är ju alltid fint att höra att man är lik en snygg kändis, haha
Har ju en mustasch tatuering på vänster pekfinger, samt en mustasch tvålpump, mustasch disksvampar samt disktrasor och servetter med mustascher på
Min sambo tycker dock jag ska "lugna mig lite"
Jag har en tygkasse som en vän gav mig, en t-shirt till med massa mustascher(från gina, asfin! ) och så världens snyggaste profilbild på fejjan med mustasch! (dock inte just nu, men åh vad den hängde med länge. Så gött är det! haha)
Jag kapade av håret lite idag och passade därför på att fotografera mig själv.
(Men ni kan vara lugna, efter att efter-bilden togs så har jag jämnat till det lite, så det ser bättre ut nu)
Hästhantering Såna annonser lägger jag ingen energi på. Det kan ju betyda nästan vadsomhelst. I en annons kännas det ju som att det kan användas för...