Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den tog en stund för mig, framför allt för att den var så himla liten.
Ja jag tänkte att det är ord ni inte fattar men ni förstår poängen.Den tog en stund för mig, framför allt för att den var så himla liten.
Samma här. Jag var för ett tag sedan in i ett hem där det vid en första anblick såg tjusigt ut. Saker låg i logisk ordning och det var inte massor av bråte överallt, möblerna var snygga och all inredning såg genomtänkt ut. Men. Sedan upptäckte jag enorma dammråttor även i köket och på platser där det borde varit plättlätt att åtminstone sopa ibland för att undvika sådant. Handfatet i badrummet verkade inte ha blivit rengjort sen urminnes tider och rent allmänt när man började titta runt och upptäcka hur olika ytor kändes... Det kändes inte fräscht någonstans! Mitt betydligt rörigare hem är inte i närheten av lika skitigt.Jag har varit i hem där det itne varit speciellt rörigt men däremot väldigt skitigt. Och tvärtom. Hem där det ligger böcker och papper på alla stolar och hänger kläder på möblerna. Men inte katten är det skitigt.
Åh, duschen... påminn mig inte.Jag har inte så jätterörigt egentligen. Har väldigt bra ordning inne i skåp och de flesta lådor. Men är expert på att skita ner.
Massa hö och skräp i hallen om jag inte är envis med dammsugaren. Ett kilo hår i duschen efter hårtvätt.
Handfatet ser ut som ja ni ser ju själva efter vanlig hederlig handtvätt Sedan rinner vattnet ner väldigt långsamt men har hittills inte tagit tag i det.
Är nog lite antingen eller. Ibland är det nästan kliniskt rent. Går och desinficerar dörrar mm. Säkert överdrivet. Eller så bara skiter jag i allt och det ser ut så här
Går och desinficerar dörrar mm.
Samma här! Avskyr att rensa brunnen, så har löst det genom att använda duschen i gästbadrummet tills vidare.Åh, duschen... påminn mig inte.