Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

*kl*

Jag & Enya har varit iväg och tränat för första gången! Hon skötte sig mycket bättre än väntat och stressade bara lite första stunden.

Springa av sig lite med sadel på

Här tror jag vi försöker svänga:angel:

Hon var jätteduktig!:love: Både att åka släp för det har hon bara gjort 1 gång förut och nu fick hon åka 4ggr på två dagar. Gick rakt på när jag skickade in henne! Nytt ställe och nya hästar men hon var cool. Känns bra! Nu kanske vi vågar iväg oss fler gånger:D

Din häst påminner mig alltid om min egen. Inte helt säker varför men.. om man tog bort dom stora prickarna och satt dit små istället.. det skulle vara han! (okej då, och bytte kön också.. :p). Dom har liksom samma uttryck, särskilt på första bilden. I alla fall så tycker jag att hon är jätte fin, en häst i min smak! :love:

Våra senaste bilder... nu är det vår sägs det ;)

30721780.jpg

30721788.jpg

30724894.jpg

Bonusbild på ridbanan :P

30722342.jpg

Men tack:love: Din häst är ju jättefin:o Haha nu blev jag glad, har alltid gillat uttrycket hos din prick!

independent
Taaack:laugh: Det var faktiskt jättekul, är glad att jag vågade mig iväg!

(Och Enya har nog omvänt min mamma, hon har inte ridit på 10 år men igår lyckades jag få med henne ut på en liten skrittrunda:bump: Enya fick dock stanna hemma och de gamla snälla tanterna fick ställa upp! Dessutom har mamma varit väldigt skeptisk till Enya för att hon har tyckt att hon är för stirrig men gick själv ut och valde att leda in henne från hagen! )

Haha bara för att du sa det så kommer här ett par till :angel:

Sadlar

Backar runt däck

Övertydlig matte:D

Fiiina tjejen :D

Kl. Shit vad snö en del har kvar, här är det barmark förutom i den djupare delen utav skogen.

:love::love::love:

Hon ser verkligen helt fantastisk ut! Vilket jobb du har gjort! Och hon ser verkligen stor ut! :d

Va duktig hon är! haha, lite skräck-kärlek eller något? :D

+ CBJack

Taaaack!:love: Nu blir jag ju nästan generad:o
Min lilla räka är stor tjej nu ju!:D

Ska se om jag kan leta fram nån bil att jämföra med igen..

Okay här kommer en bildserie;

Från hemkomst till nu!

När jag var och tittade på henne

Varit hemma en månad (september)

Slutet av oktober

Och så nu:D

Freestyle i år eller, Elanor? ;)

Snygg bild förresten, VEM har tagit den?? :D

Harmoni's Happy Boy, fyra år

Tiger JSA, 7 år fast han ska säljas :)

mafalda

Inte så bra på det här med att lägga in bilder...:confused:

Men det ska iaf vara en länk t en bild på min dotter ,och hennes älskade foderhäst Buffalo Soldier......:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 585
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 031
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
610
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII

Omröstningar