Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

*knapplån*
Lägger in en bild på vår läromästare i western :
Snyggingen Tonto på vintervila!

297_75402927.jpg

Vad mysigt!:love:

*kl*

Nu har min lilla skrutt äntligen kommit hem!

Släppte ut henne 1h i hagen igår med den gamla. Hon blev genast adopterad av tant Linda som var mäkta upprörd när Whopsie inte skulle bo hos henne utan i egen box. Stod och gnäggade och var orolig!

Men Whopsie uppförde sig som om hon har åkt transport hela sitt liv, klev ut på gårdsplanen som en stjärna och spatserade rakt in i stallet och sin box och började äta på sitt hö:love:

Stor och liten

Tilloch med kissen var nyfiken:p

Nu har hon lite proteinbrist så hon är lite tunn men det ska vi nog strax råda bot på:laugh:

aleksis Vilket sjukt snyggt träns! :love: Vart har du hittat det? Är väldigt svag för bruna träns med smala remmar!

Ja visst är det, gillar det verkligen. Är lite rödbrunt så passar perfekt till sadeln, och är dessutom rundsytt. Köpte det av en kompis så vet inte vart det är köpt men kan kolla med henne om hon kommer ihåg =)

kl
Kort från idag 12 1/2 dagar gammal.
Fattar inte hur litet huvudet kan vara. sandy har en shettisfölgrimma:love:

16mars003.jpg

16mars005.jpg

Min nya kompis Grand :laugh:

30630364.jpg

Quartervalack, nio år. Vi håller fortfarande på och bekanta oss med varandra, känns superbra än så länge :laugh:

Men oj!! Ser inte ens ut som samma häst! :rofl:
Så fin han är! :love:

jaa, det går sjukt bra nu! rejäl uppgång för oss båda.
Hon är så snäll! Och duktig! Och alldeles Underbar!
Här kommer en film från igår då vi var på löshoppning. :love:
http://www.youtube.com/watch?v=lpfqhpANrYY

Haha ne fast här syns det väl att han är min samma skrutt:D

26ab753e-808f-422a-8913-b322f95f7ced4.jpg

Åh vilken mysig film, passande låt och allt, såg så härligt ut! Duktig hon är, kanske jag som inbillar mig men tycker hon har förändrats lite i kroppen, ser mer "mognare" ut:laugh:

Haha! Med allt hår så såg han så himla stor ut, Och nu bara.. Vältrimmad och slank! :rofl:
Inte för att han kanske var direkt tjock innan.. Men större liksom!

Ja, Jag tycker också hon har börjat mognat. och hon ser mer och mer vuxen ut! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 583
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 026
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar