Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Släppte ut henne 1h i hagen igår med den gamla. Hon blev genast adopterad av tant Linda som var mäkta upprörd när Whopsie inte skulle bo hos henne utan i egen box. Stod och gnäggade och var orolig!
Men Whopsie uppförde sig som om hon har åkt transport hela sitt liv, klev ut på gårdsplanen som en stjärna och spatserade rakt in i stallet och sin box och började äta på sitt hö
Stor och liten
Tilloch med kissen var nyfiken
Nu har hon lite proteinbrist så hon är lite tunn men det ska vi nog strax råda bot på
Ja visst är det, gillar det verkligen. Är lite rödbrunt så passar perfekt till sadeln, och är dessutom rundsytt. Köpte det av en kompis så vet inte vart det är köpt men kan kolla med henne om hon kommer ihåg =)
Men oj!! Ser inte ens ut som samma häst!
Så fin han är!
jaa, det går sjukt bra nu! rejäl uppgång för oss båda.
Hon är så snäll! Och duktig! Och alldeles Underbar!
Här kommer en film från igår då vi var på löshoppning. http://www.youtube.com/watch?v=lpfqhpANrYY
Haha ne fast här syns det väl att han är min samma skrutt
Åh vilken mysig film, passande låt och allt, såg så härligt ut! Duktig hon är, kanske jag som inbillar mig men tycker hon har förändrats lite i kroppen, ser mer "mognare" ut
Haha! Med allt hår så såg han så himla stor ut, Och nu bara.. Vältrimmad och slank!
Inte för att han kanske var direkt tjock innan.. Men större liksom!
Ja, Jag tycker också hon har börjat mognat. och hon ser mer och mer vuxen ut!
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.