Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Men va söt du är! :love:
Haha! Jag trodde inte att min röst skulle höras så mycket..
Ugha! Det är alltid jobbigt att höra sin egna röst på filmer. :crazy:

Men så typiskt! Dom ligger inte i nån påse nånstans? ;)

Tack! :bow::love:
Så, hur går det för dig? Filmer och kort snart kanske? :D

Hihi här spetsar man öronen!
Ne finner dom ingenstans, det är nog kört:p Det är väl inte meningen att
jag ska fota min fuling haha.

Du jag ska äntligen få hjälp med Bitters galopp i påsk :)

Nämen va duktig! :laugh:
Och hon ser så lugn och cool ut! :love:

Och nu inser ju jag att jag måste ta och flytta utåt dina trakter när jag blir "stor" :love:

uppdatering från oss (Igen)
Jag köpte ett morotsspö på mässan! Det var så jäkla bra:D:D:D:D

30540360.jpg

hmm...kan man rulla sig på bron? XD
30540361.jpg

30540365.jpg

Min lilla giraff :P
30540364.jpg

Jamen jag har ju sagt hela tiden att hon bara är en plutt:p Dock så var de båda filmerna när J var med i början när hon nyss hade kommit och dessutom är J nästan 185cm lång:D Så hon är inte riktigt så mkt baby som hon ser ut att vara!

Men hon är lugn och cool, bara man själv är lugn så är hon lugn! Sen är J jätteduktig och snäll och hjälper oss, först tränar hon med Enya sen visar hon mig. Så vi lär oss båda två:D

Ahh jag stod och kollade på carrotsticken men köpte ingen mitt dumma nöt! Ångrade mig när jag kom hem:mad: Och sen säjer du dessutom att den var bra:p

hehe...ja! det var en helt annan häst jag jobbade medXD det blir ju som en förlängd arm och om man ville flytta rumpan slapp man gå runt hela hästen för att nå. Hur bra som helst:D:D Lasttränade också och jag använde mig av knepet som jag såg på ponnyakuten och min häst bara flög in i transporten, lastade på och av henne 4 ggr på typ 20 minuter, det brukar ta 20 minuter att få på henne 1 gång:D stolt mamma var jag då :P

vanliga spön är mjuka och låter när man rör/viftar med dom. en Carrotstick använder du som en förlängd arm, spöet är hårt och kan inte böjas. Man använder det för att förstärka signalerna från handen fram till hästen.

Oj jag är 1,60. Hon kanske inte är pytte pytte då:D Jag hon är jätteduktig!

Vad är det för mässa ni alla pratar om? Jag vill ju med!!

Vill också ha en Carrotstick, dom brukar vara dyra men eftersom jag håller på mkt från mark så bör jag ha en:devil:

Okej och det kostar en massa massa pengar?? Genom att vänja hästen vid att flytta sig för tryck så ska man inte behöva använda sitt spö på ett sådant sätt så att det böjs. Tycker det låter som med Montys halters och alla Parellis grejer, sånt som man tror att man behöver för att de insinuerar att det inte finns en annan väg att gå och så tjänar de en massa pengar på det..

uppdatering från oss (Igen)
Jag köpte ett morotsspö på mässan! Det var så jäkla bra:D:D:D:D

Antar att det var Everline (Det är väl så märket heter?? Carrot stick-plagiat). Köpte ett likadant. Himla bra och billigt tycker jag. Känner ingen större skillnad på det och en riktig carrot stick :)

Då välkommar jag Adele ox och Cash N Smart (QH) lilla hingstföl född i gårkväll.

337031.jpg

337032.jpg

337035.jpg

Antar att det var Everline (Det är väl så märket heter?? Carrot stick-plagiat). Köpte ett likadant. Himla bra och billigt tycker jag. Känner ingen större skillnad på det och en riktig carrot stick :)

ingen aning om det är ett riktigt eller en kopia:S Jag köpte det av en man som pratade engelska, mitt kostade 149 kr, JIPPIE! Sa min plånbok då XD

Oj jag är 1,60. Hon kanske inte är pytte pytte då:D Jag hon är jätteduktig!

Vad är det för mässa ni alla pratar om? Jag vill ju med!!

Vill också ha en Carrotstick, dom brukar vara dyra men eftersom jag håller på mkt från mark så bör jag ha en:devil:

Göteborg Horse Show var nu i helgen, jag bor i Göteborg så det var ju bara dumt att inte åka dit:P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 577
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 025
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
605
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka