Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

kl

En småskitig häst poserar i fin grimma!
30467141.jpg

30467144.jpg

30467142.jpg

30467143.jpg

Slinker in en runda för o beundrar era underbara vinterbilder.... :love:

Vilka härligt busiga hästar du har tinka :D

Min fantastiska pojkvän trotsade kylan idag och kom ut till stallet och tittade när jag red:D Han tog med sig kameran och tog lite bilder:)

30500779.jpg

30500782.jpg

Rädd för presenningen? knappast XD
30500784.jpg

Sedan provade vi något nytt, jag satt på henne med presenningen, gick super:) kolla in tungan på henne, HAHA! OBS! Jag satt bara på henne och skrittade på en liten volt!
30500807.jpg

Va fin hon är!! Och jisses va duktig! :love::bow:

Två från oss idag. ;)

30506567.jpg

30506568.jpg

Tack:D Kan ju tillägga att hörn på hus, stora stenar, människor i skogen och buskage tycker hon är läskigt att gå förbi, ibland i alla fall. Husvagnar som står stilla är mycket farliga också, även om vi ridit förbi dom 1000000000000 gånger:P Men att ha en presenning på sig samt dra den över huvudet är fullt normalt tycker honXD Jag tror inte min häst riktigt förstår vad man borde reagera mest på...hehe

Tack:D Kan ju tillägga att hörn på hus, stora stenar, människor i skogen och buskage tycker hon är läskigt att gå förbi, ibland i alla fall. Husvagnar som står stilla är mycket farliga också, även om vi ridit förbi dom 1000000000000 gånger:P Men att ha en presenning på sig samt dra den över huvudet är fullt normalt tycker honXD Jag tror inte min häst riktigt förstår vad man borde reagera mest på...hehe

Nej det där är väldigt lustigt. Var ute och red idag. Det kom en stor lastbil och dundrade förbi i världens fart och hästen rörde inte en min. Så kommer vi in i skogen och han blir livrädd för en gran och tycker att den är superläskig! Det finns många granar i skogen, men just den granen var väldigt läskig! Knashäst :D

Va fin hon är!! Och jisses va duktig! :love::bow:

Två från oss idag. ;)

30506567.jpg

30506568.jpg

Åååh dessa hade jag missat!
Men två bilde bakifrån? Det var snålt:p Nu skiner äntligen solen på vår sida också, så nu kan man ta lite fina solbilder. Dock är både videokameran o systemkamerans laddare borta:confused: Letat överallt och det sista stället jag minns där jag lagt dom är tomt.. var i en verkstad. Tror någon har flyttat på dom..suck så nu får jag väl aldrig fota igen

Nej det där är väldigt lustigt. Var ute och red idag. Det kom en stor lastbil och dundrade förbi i världens fart och hästen rörde inte en min. Så kommer vi in i skogen och han blir livrädd för en gran och tycker att den är superläskig! Det finns många granar i skogen, men just den granen var väldigt läskig! Knashäst :D

HAHA! Min häst är precis lika dan, vad ute och red idag och hon blev rädd för en gran som stod 10 meter från stigen, den har alltid gjort det och kommer troligen stå där så länge hon lever, knashäst säger jag bara :P

Men visste du inte det? Att granar är hästätande? :eek: Precis som stenar, det har Liona vetat i åratal!

Nej jag hade ingen aning!! Fast nu vet jag det, Grand var väldigt nogran med att tala om detta. Tack och lov, annars vet man ju aldrig hur det hade kunnat sluta med mig, bli granmat nehej tack!

HAHA! Klart att granar äter hästar...hästätande granar är ju direkt ingen ny gransort i skogen :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 577
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 025
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
605
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Luktar gnagare?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar