Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

30441304.jpg

haha jag är nog världens sämsta på datorer det här lär jag nog träna lite på =)
detta är iaf min kuse =)

Senast ändrad av en moderator:

Åh! Mysigt. Vi busade också i snön, jag och min flicka idag. Tränade lite rollbacks, stop och spin men inte sjutton var där ngn som ville ta foto. ;)

Han är riktigt härlig min pojk:laugh: O detta är typ de första riktiga bilder på oss. Snäll sambo:D Däremot var ju inte jag så snyggt klädd på bilderna haha men skit samma;)

Tycker om min häst:crazy:
5ad99124-b41c-4003-b054-3b138cb9b9da4.jpg

Åh lilla Roxie, är hon busig med matte! Det får man vara i den åldern.. ibland:p Vad annorlunda hon såg ut, hon såg jätte jätte liten ut på bilden.. liknar ett russ med den där lurviga pannluggen, hon ser ut som ett riktigt litet busfrö!!:laugh:

Ne jag brukar inte heller få någon som fotar mig, detta var första gången på mig o Bitter. De första riktiga bilderna:)

Men synd för bilder hade man velat sett!

Åh ja det hoppas jag! Å snöbilder är ju så extra vackert. Min kamera som egentligen är sönder o inte funkar som den ska tog rätt så skapliga idag.

Tack, ja jag tror jag ska rama in den:) Skulle nog vara fint, kanske i svart vitt.

Bismark:
Ja äntligen fick man lite fina bilder tillsammans med sin snuf, det var bara vovven som fattades!

Svart/vitt tror jag blir jättefint, ger lite mer känsla:laugh:

Ja jag tänkte på det jag med :) Jag fick ju ett grymt roligt kort på min sambo och Bitter haha.. jag lyckades övertala honom om ja fick lägga ut den på min hemsida.. egentligen vill han inte men bilden var ju hel sköön..

Okej.. Läskigt! :rofl:
Det var väl ändå snart 5 årsedan jag gick ut och mycket har hänt (enligt mig då ;) ) Och dessutom är jag ju påpälsad till tusen! :rofl:

Mycket häftigt! Gick in på din hemsida och tror att du gick ett år över oss och var en av de som säkert har mindre roliga minnen från "skog"? :angel:
Jag kan ju trösta dig med att jag lugnade ner mig efter tvåan. :D

Herregud! Va roligt!! :banana:

Hon är strax över 150, fast hon kan nog närma sig 155 nu, så hon är ju inte såååååå liten längre. :love:
Nästa gång ska jag stå längre bort så inte jag ser så stor ut. ;)

Jodå du har rätt, gick ut för 6 år sen:p (Usch vad gammal jag ääääär:angel:)

Jag kände igen dig såpass lätt för du är ju ganska lik din lillasyster och hon umgicks ju mkt med Nenne och Nenne är ju min bästa kompis lillasyster.. Öhh blev lite mkt din syster min syster men du fattar nog vad jag menar ändå:D

Och du... Man har INGA dåliga minnen från Skog, därifrån har man bara bra minnen. Fiskpinnar i brödrosten, potatis i bastun och spriten i krypgrunden.. Ahh det var tider det:angel::love:

Haha! Javisst ja! :laugh: Det stämmer ju! Dom umgås dock inte idag vad jag vet..?

Jag minns inte så mycket ifrån den tiden. :angel:
Andra året- avstängd och pendlande 2 timmar enkel resa. det avtrubbar de flesta. I trean var jag den tråkigaste och suraste i huset.
Var inte folk tysta efter 22-23 så var jag ARG. Jag behövde min skönhetssömn. :rofl:
Jag blev gammal alldeles för tidigt! :o

Vi kan ju fortsätta inne i en vänliga tråden så inte folk slutar att lägga in bilder. :D

Åh vilka underbara bilder! O bilden med shettisen på rumpan. Gud så gudomligt sött:love: Leker dom alltid sådär? Dom verkar vara värsta bästisar!

Man kan väl säga som så att Haflingern har en ängels tålamod och Shettisen är en liten :devil:...
ja du ser själv....:D
feb%20098.jpg

feb%20099.jpg

feb%20052.jpg

feb%20069.jpg

is%20390.jpg

men dom är riktiga bästisar!:love:
och verkar ha väldigt kul ihop!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 572
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 023
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar