Bildspel :D

Minerva

Trådstartare
Gjorde ett litet bildspel från gårdagen när jag va ute i det fina vädret med mina jyckar :D
och jag testade självklart den nya kameran :D

Film

Sv: Bildspel :D

Verkligen jättefint :) Jag blev nästan lite rörd, men musikvalet gjorde väl sitt (ja jag är lättrörd :crazy: ) Härliga bilder och blommor, och sen dök det upp en katt :) Ja, jag tyckte det var bra.
Men bilderna var lite suddiga för mig...

Är det en bukemänniska som fått dig att köpa en ny kamera :angel: ;)

Taack :D hihi
Ja gillar verkligen låtvalet :D
Mjo bilderna är väl inte bäst nu.. Men dels har jag på sämsta kvaliteen på kameran för att jag ska kunna ta fler än 10 bilder åt gången :p
åsså blir det sämre kvalite på filmen :crazy:
Men när månaden är slut så ska jag in och köpa minneskort :D

Var det med flit att det stämmer så bra när hon sjunger *vatten i bäcken*? För då ser det ut som den ena hunden är i ett bäck eller nåt (ja dike kanske det är men men...) , och jag tänkte direkt att det stämde så bra :)

tack :)
Jo jag försöker det mesta jag kan :p men när jag väl fått ordning på kameran ibland så har dem hunnit komma för långt fram :rofl:
Så jag måste lära mig kameran först lite :)

Haha nä det har jag verkligen inte tänkt på :p
Men det va ju kul att nått passade in sådär precis :D

Gulligt!:)
Dina hundar matchar så bra ihop!
På det stället när hon sjunger om bäcken ser det ut som inte hunden har något huvud:D .

Tänkte visa skillnaden på kvaliten i filmen och på bilden :)

Denna bild är i filmen:
bildspelet.jpg

O denna är från bilden :) Kolla skillnaden asså! lite synd :(
DSC00420.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 314
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar