Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Verkligen jättefint Jag blev nästan lite rörd, men musikvalet gjorde väl sitt (ja jag är lättrörd ) Härliga bilder och blommor, och sen dök det upp en katt Ja, jag tyckte det var bra.
Men bilderna var lite suddiga för mig...
Är det en bukemänniska som fått dig att köpa en ny kamera
Taack hihi
Ja gillar verkligen låtvalet
Mjo bilderna är väl inte bäst nu.. Men dels har jag på sämsta kvaliteen på kameran för att jag ska kunna ta fler än 10 bilder åt gången
åsså blir det sämre kvalite på filmen
Men när månaden är slut så ska jag in och köpa minneskort
Var det med flit att det stämmer så bra när hon sjunger *vatten i bäcken*? För då ser det ut som den ena hunden är i ett bäck eller nåt (ja dike kanske det är men men...) , och jag tänkte direkt att det stämde så bra
tack
Jo jag försöker det mesta jag kan men när jag väl fått ordning på kameran ibland så har dem hunnit komma för långt fram
Så jag måste lära mig kameran först lite
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.