bilderna på criollona finns nu.

Sv: bilderna på criollona finns nu.

NU trillade poletten ner.. *S* Kom inte ihåg tidigare hur en Criollo såg ut.. :o Det är häftiga hästar att titta på måste jag säga...

Åh....en av mina favoritraser! :love:

Ja jag vet jag har varit hos Per Han är en riktigt stor hästhandlare men man måste verkligen kunna häst om man ska köpa av han. Den skimmel skäcken var jag och tittade på men som sagt han är hästhandlare och alla utom den har blivit såld. utav 5st. Hmmm...
Han hade 200hästar ,han är mkt trevlig. Tittade även på quarter hingsten som var palomino men inte papper och inte inriden 6år och vill man ha papprena skulle man ordna det själv och bara det skulle kosta 10000kr. så jag la ner det jag har min super kille som jag hämta nere i helsingborg. Sen 2fullblod och dotterns 3 ponnys. Hu så det räcker men ett criollosto med föl drömmer jag om . Jag ringde Hidding i Holland som hämtar dessa stackars criollos i Italien 45000kr ville han ha. Och han betalade endast slaktvärdet på dom.Huvvaa det är till att göra affärer det.:o

Tjenix!!

Om du kollar uppe i högerhörnet vid din logg in ruta så ser du att du fått ett PM;)

Hej
Allt är bra med oss. men nu måste jag gå och lägga mig har huvudvärk jo jag har noterat att du hänger här men jag har aldrig kommit mig för att logga mig in.
Blev hel paff stod i affären idag och telefon ringer och en dam med en criollo ringer mig hon hade hört att jag hade en criollo oxå.:idea:
Vad roligt pratade med henne i en timme ikväll och kom fram till det att de är en mkt speciell ras :banana: Och att det är ingen häst man säljer utan att den har man livet ut. Vi ska träffas och rida ut nån gång framåt vårkanten. Usch nu vill jag ha en till. Ett sto...:bump: Dom är ju redan kan redan perfekt neckreining...
Men som sagt man ska kunna häst dom är speciella. Enmanshästar.:love:

Ok.......känner du för att prata lite en dag så PMa eller kanske rentav på MSN, min adress hittar du på min profil.

Har kikat på dina bilder, fina och jag gillar din criollo;)

Ja de ska jag tänka på .
Hur går det med din unghäst.?
Har du flyttat stoet hem nu elle?:idea:

Med risk för att förstöra tråden, men det är ju du som startat den ;)

Båda hästarna är nu tillbaka i vårat ursprungliga stall, hos "S", sen snart två veckor tillbaka.
Nu väntar igångsättning av Magari så just nu är det lite lugn longering som gäller.
Lillkillen hade häromdagen på sig sadel för första gången och det gick bra. Med honom är det nu miljöträning, "utrustningsträning" och tömkörning som gäller.

Hur går det för dig då? Har du börjat träna nåt? Är han bättre, inte lika rädd?

Slänger in en nytagen bild på honom:
IM000237-1.jpg
[/IMG]

Senast ändrad:

Nu ska jag hämta hem mina criollohästar .Vad kul de ska bli.:bump: :banana: :love:

Har du köpt fler???
Vad för nåt? Berätta allt:) :bump:

PS. Var du på Greva sen?

Har du köpt fler???
Vad för nåt? Berätta allt:) :bump:

PS. Var du på Greva sen?

Japp, jag med familjen var på tävlingarna fredag och söndag. vi kom vid 12.30 på söndagen och åkte efter halva ropingen.
Såg fia mfl.
Ang criollon får jag åter komma efter resan tors-sön. se bild på westernhästar. Ha de bra och hoppas du är frisk nu.;)

Oj vad spännande helg, har nu kommit hem och mina nya hästar kommer om ca 14 dar.tyvärr vet jag inte hur man lägger in bilder.men dom finns på nätet.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 682
Hästvård Jahapp det tar minsann aldrig slut 😣 Haft problem med mugg på ett ben sen i somras och nu börjar det äntligen se ut som att det släppt...
2
Svar
31
· Visningar
3 452
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 407
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 444
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025