Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Åh man vill ju bara gå fram och pussa! (och sådär säger jag vanligen inte om någons fötter ;) )

Hade helt missat ditt svar! Ja, det är svårt att hålla sig ifrån faktiskt! Jag brukar försöka att inte störa skönhetssömnen, men idag blev frestelsen för stor så tassarna fick lite puss på sig.:love:

Lilla Lilly, 7 månader idag, tar igen sig efter en hektiskt eftermiddag som spenderats med att smyga på fasantupp (som älskar att retas med mina kattungar)
547615_10151427547323300_1495227241_n.jpg

Hoppas du hade lika mysigt som Sixten, även om du inte hade tillgång till vår fantastiska köksmatta. :D

Han har sitt eget lilla sätt att mysa på, min grabb. Men de där 15 minuterna på morgonkvisten, när han egentligen bara försöker få mig att gå upp, är det enda tecknet på att matte duger hyfsat. :love:

_3_zpsc64980b1.jpg

*kl*
Mallas uppfödare tillika ägare till kullen var här och fotade igår. En av bilderna. Kolla Malla :love:

Dom börjar även öppna ögonen nu :)

Senast ändrad:

Verkligen!! Hon försökte ta tillbaka honom med våld sen :p Eller ja, alltså hon bet inte, men försökte ta tag och dra honom ifrån uppfödaren.

Idag säger en av dom Hej!! :love:
549049_10151423944221158_1958112945_n.jpg

kl

Nu har jag roat mig med extrema närbilder igen

IDA_3925.jpg

IDA_3934.jpg

IDA_3936.jpg

IDA_3957.jpg

ska fortsätta fota sånna senare under dagen, så det lär komma upp fler bilder om ni vill se :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
924
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!