Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Håll med om att handdukarna blir mycket fluffigare när man tumlar dom? ;)

IMG_1258_zps2b3ef068.jpg

Hihi hon sover så där varje natt hos mig, så det känns ovant de få gånger jag sover utan henne, så då sover jag jättedåligt :angel:

Pipen är så fantastiskt söt :love:

Tyvärr( ;) ) har Sixten växt ifrån det värsta kattungebuset. Blir alldeles bebissjuk av din lilla Pip. :love:

Jo, han förgyller ju tillvaron rätt så rejält, det lilla pipdjuret. :D

Börjar så smått fundera på vilka tapeter jag ska ha när han har rivit ner dom som sitter uppe nu. :angel:

Vi ber ödmjukast om ursäkt... ;)
JÄVLA instagram...

Det är verkligen irriterande att jag kan inte kan få till att visa instagrambilder i nån sorts vettig storlek och Instagram är verkligen överlägset snabbast att lägga upp bilder på nätet, allt annat orkar jag inte med

Använd webstagram när du ska länka bilder där, och tryck upp bilden till stor storlek (man kan välja att se bilden i olika storlek) innan då kopierar bildadressen och bildlänkar!

Och bara för att jag lärt mig :)
Så kommer pyttebilden på lilleman med musen igen, fast i större storlek.
Duktig, duktig pojke !

1b4265d06d2a11e29a3e22000a1f90ce_7.jpg

Och detta mina kattvänner är den största glädjens bild !

Siri, den lilla sköldpaddsfärgade hade varit borta i SEX månader och dök upp på balkongräcket (dagen efter att jag bokat en katthemskatt).

38482992460811e2ad7a22000a9f3090_7.jpg

Tack !
De är underbara mina pälsbollar !

Från vänster på bilden:
Nippis - huskatt 13 år, Bråkan - ragdoll 3 år, Siri - huskatt 12 år, Lilleman - ragdoll 2 år i sommar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V