Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kom på att jag hade ett foto på Pipens syrra som jag måste visa. Jag valde mellan Pipen och henne och hade väääärldens beslutsångest! Hon är helt bedårande.
Och det där är ändå några av de mindre grejerna hon gör. Vi kallar henne gullig men galen.
Du har helt rätt i att det är en birma och färgen heter blåtabby. Världens underbaraste färg... enligt mig.
Jaha! Kul! Jag har en blåmaskad och den jag hade innan denna (som tyvärr dog ung) var chokladtabby. Men tabby är så vackert! Antingen blåtabby eller chokladtabby är mina favvofärger. (Men nuvarande tjejen valdes på grund av sitt exeptionella lynne! Hon kunde varit spräcklig eller enfärgad eller vad som helst för med den personligheten tycker man hon är vacker ändå! (Tycker inte alla ägare det om sina kisar? ))
PS Pipen och hans syrra är underbart fina! Borde vara modeller för gosedjur!
Och nyponros´ vita katt ser ut som hämtad ur en saga!
Pipen är ett levande gosedjur. Speciellt på nätterna för då vill han helst ligga vid mitt huvud och så spinner han så det dånar. Ibland tvättar han mig också och slickar mig i håret.
Ni som verkar vara bra på det här med färger kanske kan tala om för mig hur Pipens färg benämns? Bara röd eller säger man att han är rödtigrerad eller nåt sånt? Svansen är ju randing som på en tvättbjörn.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.