Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Små, rosa fötter. :love:

IMG_1181_zps05222980.jpg

Han är så söt din katt. Om du saknar honom nån dag är det absolut inte jag som tagit honom :angel:

Ja, låt honom ta över tråden. Sluta aldrig ta bilder. Vill se mer. Har du visat vippor och laserpekare för honom?

Aha. Jag tyckte väl det såg ut som det, men jag fick inte ihop det med färgen. Men jag är inte någon expert på mco-färger. Jag håller mig till raggisar och birmor :).

Speedway: Fast att jag har två helt fantastiskt underbara katter, så måste jag säga att din kisse är bedårande. Vilken personlighet, vilket ansiktsuttryck och så de där tassarna med rosa trampdynor... :love:

Sessan är rödsmoke (ev cremesmoke) vilket inte är så vanlig på MCO.
Blir lite mer infärgad när hon blir äldre.

*kl*

Har du någonsin blivit så rädd för främmande människor att du gömt dig i diskhon?:D:angel:

Foto0302-Kopia.jpg

Mattes egna lilla fjant.:love:

Trycker på "gilla"-knappen. :D

Pipen vill mest leka i diskhon. Roligast är om det rinner en liten stråle ur kranen för den kan man jaga. :angel:

:rofl::rofl: Sista filmen är ju helt underbar!!!

Pipen må vara en dålig badanka för han flyter inte men han gillar iallafall att bada så han får stanna. Han har t o m skaffat ett eget badkar. :D

IMG_1212_zpsac470fd2.jpg

Hur som helst så sägs det ju att man kan komma långt på utseende och han är ju tammesjutton fruktansvärt söt. :love:

Lillkatten trillar omkull och omkring mest hela tiden men det är svårt att få det på film. Den här gången var det rätt otippat. :D

kl.

Slappa knåddis tillbringade lördagen under täcket spelandes spel på Paddan.

64212_573439216015568_2091605953_n.jpg

/B (hon tog high score och NEJ det är inte jag som köpt spelet till henne)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka