Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

kl
Ibland undrar jag hur det här gick till...
Jag tingade ett litet skrikande beiget lejon
090529150.jpg

Och nu har hon transformerats till detta
kaka20130206.jpg

Var tog spetsöronen vägen? Dom är ju helt löjligt nallebjörnsrunda nu för tiden... (mer än vad den nya bilden visar)

Spetsöronen kommer bara fram när man klämmer på ett speciellt ställe ;)
Han är jättevacker i alla fall!

Alldeles bedårande! Väntan måste ju vara det absolut värsta alltså...

Jaa, men jag har hälsat på henne två gånger redan och ska åka tillbaka i alla fall en gång till, då blir det liiite lättare :D

cili: Haha, jag kände inte igen Kakan först :p Fin hon är!

Det är en huskatt :)
Bara mamman som är känd, en svartsköldpadda som såg ut som vilken bondkatt som helst

Jaa, men jag har hälsat på henne två gånger redan och ska åka tillbaka i alla fall en gång till, då blir det liiite lättare :D

cili: Haha, jag kände inte igen Kakan först :p Fin hon är!

Hon är inte alltid så fotogenisk. Och det där med att kameran lägger på några kg stämmer verkligen på henne. Skulle ju ta bilden igår för att hon satt så fint och man såg tydligt att hon tappat vikt - och sen blev resultatet den där... en stor hårig och framtung blobb.

Insåg nu att jag formulerade mig konstigt :p På sista bilden kände jag såklart igen henne! Däremot när jag såg de två första bilderna tänkte jag att "jaha har hon gått och köpt en ny kattunge? :confused:" Haha!

Men så söt! :love:

Åh vad jag vill ha egen katt när jag sitter och kollar kattforumet här på buke. Jag har ju "bara" morsans som jag hälsar på då och då. Hon blir dessutom sur på mig om jag tar fram kameran för att fotografera henne :angel:

Och den här sover aldrig ;)

Hon har ett stort trevåningshus att springa i, och ändå är hon ute eller i stallet hela dagarna och lever f-n. :D
Inte stilla en sekund. Vänder på halmen i boxarna, klättrar på gallrena går på vatteledningarna i taket, jagar småfåglar/möss m.m.
Hänger i gardinstängerna, jagar gammelkatt eller smyger in på vinden och rotar, sitter högst upp på lönnarna eller äppelträden

Hon älskar snön och blir alldeles fnattig i snödrivorna.
Gudskelov att hon inte blev innekatt. Många har jag haft av sorten inne eller inne-ute med denna tar priset.

Men kul är hon :D

Marthas Lakris

404453_10200207664987740_1644886837_n.jpg

AM

Måste ju outa Boll lite också.

Just nu ser hon ut så här:
529387_554742431211955_687188728_n.jpg

Och bara så ni vet så är hon jääättehemlig. Ingen har en aning om var hon gömt sig!

Förhoppningsvis så lugnar Fiddeli sig med ålder. Eller när hon får gå ut, men det dröjer till kastreringen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
928
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V