Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Åh vad fina dom är :love:

Min nya som det verkar :angel:
IMG_01911_zps81303440.jpg

Men jösses vilken söt!!

Jag som blev väldigt kattungesjuk när jag var i stallet tidigare idag fick mitt behov mättat några timmar senare:
swm.jpg

Tre kattungar har sitt jourhem här nu :)

Men jösses vilka sötisar! :love: Kattungar är verkligen det sötaste som finns! :love: Inget slår sådana godingar! :love:

Glaesir fra Skumstödum:

En katt är ofta ganska generös, den kan äga många människor!
(oj, va´ rolig jag var ikväll då... :p)

Skämt å sido så ha mina svärföräldrar en katt som kommer till dem några timmar på dagen för att få lite gott eller bara för att sova i deras fåtölj! Också får svärmor något att mysa med och svärfar någon att prata med, eller hur de nu fördelar "omhändertagandet", trivs gör den i alla fall.

:love: Sötnos!

cili: Dina små är så söta, hade de förlorat sin mamma eller hur var det?

kl
Så nära, men ändå så långt borta... ;)

559472_10151119372681297_1083446943_n.jpg

cili: Dina små är så söta, hade de förlorat sin mamma eller hur var det?

Det fanns lite väl många vuxna att välja mellan, så dom vet inte vem som är mamma. Då tyckte dom att det var bättre att ungarna kom till ett hem där det finns trygga vuxna katter som kan lära dom att bete sig som katter ska samt visa att människor är snälla. Nu är det bara att hoppas att Boll eller Kakan går in i den rollen så snart som möjligt också ;)

Det är underhållning på hög nivå :D Den fågeln var ovanligt modig, men när Gizmo började putta på fönsterrutan och pipa så flög den iväg :D

Hon är bara 1,5 v än. Och svartsköldpaddstabby :) Hon kommer ju att få tydligare mönster med tiden och se ut som pappa typ
sami4.jpg

Måste kännas som ett väldigt bra omdömme av uppfödaren att hon vill du ska ha en ny katt från henne. :)

Hoppas du inte hinner längta för mycket nu innan du får hämt hem den nya sötnosen.

Lite bilder på min ligist när vi var ute och gick i skogen

Lite pointer över honom
135153257685342100_resized.jpg

Maine Coonblic
135153257362027600_resized.jpg

Undrar varför min mamma kallar honom för Svansen
135153257107859000_resized.jpg

Ja, jag är otroligt glad över det! Det blir ju 2 foderkatter från henne jag kommer ha, det känns bra i hjärtat :) Räknat ut att hon bör komma hem till mig runt 15 januari. Lång tid kvar ju :p
Vad fin din är också :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka