Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har hänt nåt, vi vet inte vad. Hon hittades på soptippen som liten. Frostskador kanske, eller skador från någon kemikalie. Hennes syskon ser likadana ut. Hon lider inte av det i vilket fall.
Kattskrälle håller oss vakna om nätterna när hon busar runt, hur tänkte vi när vi skaffade kattunge?
Funderade på frostskador, inte ovanligt på hemlösa katter har jag hört. Lite charmig dock med dom öronen
Haha, ja min 1,5-åring håller igång som en kattunge fortfarande... Och henne ska jag ha kattungar på så fort hon löper
Lillan gör sig för övrigt väldigt bra som toapappersrulle! Men det är svårt att tro att hon är vuxen, hon har verkligen utstrålning som en kattunge. Supersöt är hon!
Idag har jag fått äran och bli småbarnsförälder . En kompis hittade en liten kattunge jamandes i skogen (har hört den i två dagar men inte lyckats hitta den) idag och den kunde inte bo kvar hos henne. Så hon körde helt enkelt hit den! Vi tror det är en hane... Är nog ca 6 veckor gammal.
Söt som socker är han!
Än så länge har Zizzo inte dödat honom, men oj vad fint han kan fräsa .
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.