Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har tagit över en väns katt som fått flytta runt mellan olika hem alldeles för mycket. (det är honom tråden "Matkräsen katt" handlar om)Så nu får han leva sin "sista tid" hos mig på landet där han trivs och får en massa kärlek. Sigge, 20 år gammal...
Jag frågade om man får sitta på bordet, då la han sig ner istället och högg tag runt bordskanten...:P
När han sover bredvid mig ska han hålla en tass på mig för att kolla att jag inte lämnar honom...Sötkatten!
Jag bäddade sängen...(utan överkast visserligen men ändå...) sen hörde jag katten stånka och stöna på övervåningen...när jag kom upp hade han knölat ihop en sovplats åt sig själv...som HAN ville ha det Diiivaaaa...
Vi fick hem en liten tös i förrgår, 10 veckor gammal (jag vet att dom ska vara 12 veckor, men pga olika omständigheter så ville dom att hon skulle hämtas tidigare)
Vittra. (hon lät som Ronjas vildvittror hela vägen hem, därav namnet :P ) Precis hemkommen o fick syn på hunden... Den var riktigt läskig
Problemet med det resonemanget är att det andra bordet också är kattens bord. ALLT är kattens, jag har henne mitt i prylarna var jag än sitter. Ibland är hon dock riktigt medgörlig och lägger sig i mitt knä istället, då blir det rätt gott om plats.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.