Bilder som blir text...

Hoppelhase

Trådstartare
Pa första sidan av min hemsida skulle jag vilja ha nagra bilder som länkar till olika saker (tex jag, foton, hästar). Dessutom skulle jag vilja att när man för musen över en bild (tex en häst) sa försvinner bilden och istället star där ett ord (tex "hästar"). Nagon som förstar hur jag menar och skulle vilja dela med sig hur man gör? Det var sa länge sedan jag gjorde min gamla hemsida att jag glömt det mesta...
 
Sv: Bilder som blir text...

Här fanns redan svar på frågan som jag just skulle ställa. :)

Den andra länken tyckte jag var bäst. På den första fick jag inte scriptet att fungera.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Myrten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 003
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 085
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
812
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp