Bilder på råttbebisar Del II

R

rattalskare

Ja eftersom inte den andra tråden funkar längre tydligen!? Så fortsätter vi helt enkelt här!

Bild på "Bea"

namnlstydfg.jpg

Sv: Bilder på råttbebisar Del II

awww :love: :love:

Nu är jag 90 % säker på att hon är en champange roan
Tror t o m Zebran håller med mej om det ;) :D

Kan ju alltid hoppas. Hennes färg ser ut som den på de 2 översta bilderna! Vänta bara tills jag får bredband (hoppas det kommer idag:banana: ) Då kommer jag att överösa er här på Buke med bilder på alla mina djur!;)

Åhå.. då får dom snabba på med det där bredbandet, för jag vill se bilder :D

Det ska vara inkopplat och klart den 5 Februari. Villket är på Söndag:D Men på söndagarna får man ingen post. Så antingen har modemet kommit idag eller också får jag vänta tills på måndag:crazy: Ska bli spännande att se när jag kommer hem:bump:

Nä, för jag är helt säker på att hon är champagne roan, inte bara ynkliga 90% :D

Råttan: Var sööööt :love:

Sööööt är rätta ordet. Och kelsjuk! Kommer fram och pussar ner en totalt!

Men jag får fortsätta kämpa med Doris. Hon är lite skyggare än Bea. Får hoppas på att de snart är så tama att de kan springa omkring i rummet utan att man ska behöva skrämma dem ut från sängen:crazy: Därför får de inte springa lösa i hela rummet utan i en liten avgränsad "hage"

Awww, älskar pussråttor! :love:
Är hon en sån som gräver i munnen också månne? Det gör Balder :D Fast det har minskat med det nu. Som tur är, för hans klor är inte sköna :angel:

gul_zebra skrev:
Nä, för jag är helt säker på att hon är champagne roan, inte bara ynkliga 90% :D

Skulle stå 99 %, men d ville tydligen inte min dator gå med på :crazy:

aha, men då borde det komma idag.. vårt modem kom iofs en vecka innan dom kopplade in det :angel:

Kom inte tills i fredags:crazy: Får hoppas att det kommer tills på måndag.

Om det skulle vara inkopplat den 5:e så borde modemet o det komma på måndag, men jag tycker det är skumt att dom inte skickar ut det i förväg, det har dom alltid gjort till oss :confused:

Nej, men däremot vill hon gnaga på ens tänder:crazy:

Ja.. under villket bolag har du bredband?

Fick veta av min mor och far att om det kommer idag lär jag inte kunna koppla in förrän imorgon:crazy: För jag får väl inte gå ner till Ica och hämta det när det står i pappas namn?

Jo jätte:crazy: Men hon är mysig ändå:love:

Bredbandet kom inte igår (måndag) Heller! Får hoppas på den här dagen. Men det är väl antagligen posten som slarvat bort avin:crazy:

Nope, du kan nog inte hämta paketet själv om det står i hans namn.. Brukar stå att det måste hämtas ut personligen.

Jag har B*edbandsb*laget

Okej.

Kom inte idag heller =(

Har mejlat dem och frågat. Är inte riktigt säker på att jag klickade på "skicka" längre, när jag beställde:crazy:

hmm...
Knepigt.. borde ju kommit för längesen.

har ni inte fått nåt brev hem med inloggningsuppgifterna? D kan iofs ligga i paketet med modemet oxå.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
35 36 37
Svar
730
· Visningar
21 291
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25