Bilder på nya hästen...

Undret

Trådstartare
...som ni ser så är han ett projekt uppbyggnadsmässigt (men vi har ju hela vintern på oss :)) det var den enda bilden jag lyckades ta med kameran innan batteriet la av... den är tänkt som "före-bild" att jämföra med om ett år, och ja, det kan ju egentligen bara bli bättre :D

GetAttachment3.jpg

Sv: Bilder på nya hästen...

oj den var smal, om det är svårt att få upp den i hull, så ge lusern, det är bra för magra hästar, och muskler behöver den verkligen... lycka till! (:

...som ni ser så är han ett projekt uppbyggnadsmässigt (men vi har ju hela vintern på oss :)) det var den enda bilden jag lyckades ta med kameran innan batteriet la av... den är tänkt som "före-bild" att jämföra med om ett år, och ja, det kan ju egentligen bara bli bättre :D

GetAttachment3.jpg

Hua vilken mager stackare. Hoppas verkligen att du inte har gett ett överpris för den.

härlig färg :)

hullet hoppas man ska bli bättre ;)

står han under sig med benen eller är han bara så där?

han står bara konstigt på bilden, fick honom inte att stå normalt och still tillräckligt länge för att det skulle kunna fångas på bild... :D

och prismässigt... där nere fungerar det inte riktigt som i fritidsryttar-hästköpar-världen... man köper kapaciteten, inte fodralet... för det kan jag ju ändra på själv...

som peter säger "det bästa är att hitta stjärnorna i hästarna som ingen kan tro är stjärnor och sen lyfta fram dom själv"
och den här tror jag på...

Grattis till nya hästen!:bump: Det blir säkert jättebra när du fått ordning och reda på honom!

Hur gammal och vad har han gjort innan?

Grattis till nya hästen!:bump: Det blir säkert jättebra när du fått ordning och reda på honom!

Hur gammal och vad har han gjort innan?

tack :)

han är 5 år (e: star regent xx) och är grundriden och inhoppad... är ett år efter utbildningsmässigt...

oj den var smal, om det är svårt att få upp den i hull, så ge lusern, det är bra för magra hästar, och muskler behöver den verkligen... lycka till! (:

funkar inte för alla hästar :smirk:

jag tycker det var en trevlig modell ¨på honom! :) import? från?
lycka till!

oimporterad tysk import :D alltså jag har köpt honom där nere där jag jobbar och där kommer jag stanna ett tag till, men när jag tar med honom till sverige så blir han ju tysk import :)

jag har redan ett rent fullblod så jag vet en del om att göda skelett :D han får powerbol för ryggen också, funkar super...

Skitfin häst :love: va roligt ! Grattis!! Jättefin modell på hästen oxå.

och prismässigt... där nere fungerar det inte riktigt som i fritidsryttar-hästköpar-världen... man köper kapaciteten, inte fodralet... för det kan jag ju ändra på själv...

Det är inte alla som förstår det som du märker :smirk:

Enda är att han är lite liten (något över 160), men kan Theodore O´Conner så kan fan Sanibonani också! :D

jag har redan ett rent fullblod så jag vet en del om att göda skelett :D han får powerbol för ryggen också, funkar super...

hoppas du menar till hon som skrev och inte mig, för jag pikade mer till henne att lucern inte behöver vara det bästa alternativet ;) hehe!

jag tycker han var kanonfin! så länge man vet vad man håller på med :)´har också en tysk imoprt, och även fler i stallet har det, dom är riktigt fina! en påminner mycket om din! ;)
LYCKA TILL!

jo, brukar inte kolla så noga vem som står uppe i hörnet på inlägget... folk brukar inte ta åt sig om dom är oskyldiga...

tack :D

Vad är powerbol?!

Ett tillskottsfoder som hjälper till att bygga upp musklaturen, man ger det under träningsperioden på vintern eftersom det inte har någon effekt om hästen inte tränas samtidigt och det är dopingklassat så man måste sluta ge det 14 dagar innan tävling... ganska dyrt men effektivt :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 337
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023