Bilder på nya hästen...

Sv: Bilder på nya hästen...

han står bara konstigt på bilden, fick honom inte att stå normalt och still tillräckligt länge för att det skulle kunna fångas på bild... :D

och prismässigt... där nere fungerar det inte riktigt som i fritidsryttar-hästköpar-världen... man köper kapaciteten, inte fodralet... för det kan jag ju ändra på själv...

som peter säger "det bästa är att hitta stjärnorna i hästarna som ingen kan tro är stjärnor och sen lyfta fram dom själv"
och den här tror jag på...

:bow:

Jag blev sådan här :love: när jag såg bilden!

Hur är hästen annars?

Vissa svar förstår jag inte, BETYDLIGT magrare hästar har jag minsann sett :) Lite muskler och hull på honom så blir det nog kanon!

Lycka till!

han står bara konstigt på bilden, fick honom inte att stå normalt och still tillräckligt länge för att det skulle kunna fångas på bild... :D

Var ändå lite uppmärksam på spänningar etc. Min valack stod exakt så när han var som "värst" (spänningar). Att han råkar stå under sig just på kortet är en sak, men jag tänker även på "tuttmusklerna" mellan frambenen/vid bringan. Dessa kan blir förstorade pga spänningar, vilket de blev på min, o han stod och såg ut som din i bringan innan vi fick ordning på hans kropp.

Som sagt, det är säkert inte nåt - som du säger så står han förmodligen bara konstigt... Men var uppmärksam! :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 337
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V