Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en sådan sele jag tänker på när någon efterfrågar en loksele, om det var en specifik modell TS var ute efter så får h*n väl skriva det.
jag har en bild på när lokselen satt på foderpållen
har jag satt den fel får någon hojta....
Vilken praktiskt loksele du verkar ha! .vad är det för slags däckel? på bilden uppifrån såg det inte ut som en stilett däckel men jag tänkte på att du lyckades få spänningen till skaklarna så högt, vilekt man ser på vattenbilden. Hur har du lyckats med detta? har du köpt selen färdig så eller har du gjort om en loksele ? Sen tänkte jag på att det inte verkar vara någon dragring på din sele, är drgalinorna spända direkt på draglädret? kan du använda denna sele till "vanlig" 4 hjulsvagn också eller får du byta däckel då? Har själv fjordingar o så, kör mest 4 hjulsvagn, använder inte rockarden just för att skakelspänningen blir så låg. Tänkte om man kanske kunde bygga om nån av våra lokselar.
Massa frågor men jag tycker din loksele såg rätt så optimal ut!
Fjordingar är inte min favoritras, men måste bara säga när de är så vältränade som den du har på bilden kan man inte säga annat är skitsnygg
jo det är bara ett spännband hade glömt skackelremmen hemma=)
har bild här:
http://www.putfile.com/pic.php?img=3505019
har dock inte pållen kvar då han är o galopperar på de eviga ängarna men jag hoppas på att jag skall kunna köra min nya pålle till sommaren
hur tycker du selen sitter?
Haha, nähä?? Då kanske du kan förklara för mig vilken typ av sele det är jag kör med om det inte är en loksele...:smirk:
Vad fin häst du har. Har du haft den länge? Är det du som kör eller groomar på bilderna? Fina bilder.Tack så mycket!
Jag tycker att det liknar mer en colli sele. Men jag kan ha fel.