Bilder på hundar som är med på ridturen!

Sv: Bilder på hundar som är med på ridturen!

Maj i år
2008_05240026mindre.JPG

Full fart! (sep 2006)
septe67.JPG

Mobilbild (i höstas)
07aug13.jpg

ÅH vad mysigt det ser ut! Hunden verkar verkligen tycka om det!

Synd att jag inte har ngn bild när jag är ute! :(

"Matte jag vill rida jag vill rida jag vill rida, matte jag jag jag min tur nu jag vill rida....!:D!"

Hahahaa, som Skogstrollet skrev, de måste vara ngt sånt som vovven vill! ;D "Snääääla matte"

*fnissar* Trots att jag oftast rider med hund så har jag nog bara en bild på detta... Inte den stiligaste i något avseende men hunden syns ju iaf:D

PICT2560.jpg

*kl*

HÄR är en rätt ny tråd om stallhundar där det finns en hel del ridbilder med hund:)

Gilly

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Som rubriken lyder väntar en flytt till Grekland för mig och min hund. Rabiesvaccin ordnade jag i måndags. Har du varit till...
Svar
13
· Visningar
796
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka