Bilder på Grand Danois hanen Diesel

...verkar mest bara vara bilder på dig själv.....eller....har jag missat nåt..... :angel:

Vad fina :love:
Han fäller va... ;)

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

hmmmm ja varför leta fram en gammal tråd.....ber så mkt om ursäkt, trodde det var ett öppet och demokratiskt forum. Ny som man är här på bukefalos forum så satt jag och lästa även "gamla" inlägg och kände spontat att vilja svara...men men jag ber så hemskt mkt om ursäkt att jag har brutit mot någon regel som jag har missat. Än en gång förlåt förlåt!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 797
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 677
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Igår eftermiddag hämtade sambon och jag hunden som vi brukar vara hundvakter åt till och från när dens ägare är iväg på jobb. Ägaren har...
2
Svar
27
· Visningar
4 749
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
11 818
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka