Bilder på gamla travhästar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Glance
  • Startdatum Startdatum
G

Glance

Hejsan,
Jag har en gamal travhäst hon är född -88. jag undrar bara om det finns nån sida där man kan hitta bilder eller texter om äldre hästar. Hon tävlade tills hon var 8år. Hon heter Lina Orion, det skulle vara skoj att hitta några bilder på henne.

Sv: Bilder på gamla travhästar

Hejsan,
Jag har en gamal travhäst hon är född -88. jag undrar bara om det finns nån sida där man kan hitta bilder eller texter om äldre hästar. Hon tävlade tills hon var 8år. Hon heter Lina Orion, det skulle vara skoj att hitta några bilder på henne.

gå in på www.aln.se

Där finns det en massa bilder på travhästar som har gjort ifrån sig på travbanorna.. skapa en proofil där och kolla eller "logga in som gäst":idea:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 194
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2