Bilder på era show-outfits!

Sv: Bilder på era show-outfits!

*kl*

Såhär ser vi ut på tävling. Köpte slinkyn av en riktigt duktig tjej på facebook och har beställt en till med blått och svart.

pic_066_5172b877ddf2b33d2a8410ed.jpg

pic_039_5172b76f9606ee2647983d23.jpg

ååå vad kul att se =) 3st av mina kreationer i en och samma tråd! :D I höst blir det garanterat mer tid för att sy upp fler så till nästa sommar kommer ni få se en helt ny kollektion i häftiga färger =) Något ni aldrig har sett i vårat land förut iaf..... :p (gömmer mig i skogen och syr frenetiskt :nailbiting:)

Spännande! Hoppas på massa roligt med snygga färgkombinationer. Det är det som är det positiva med en ljus häst - man kan matcha lite varsom :bump:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
563
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka