Bilder på era show-outfits!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare sthu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 6 643
Sv: Bilder på era show-outfits!

*kl*

Såhär ser vi ut på tävling. Köpte slinkyn av en riktigt duktig tjej på facebook och har beställt en till med blått och svart.

pic_066_5172b877ddf2b33d2a8410ed.jpg

pic_039_5172b76f9606ee2647983d23.jpg

ååå vad kul att se =) 3st av mina kreationer i en och samma tråd! :D I höst blir det garanterat mer tid för att sy upp fler så till nästa sommar kommer ni få se en helt ny kollektion i häftiga färger =) Något ni aldrig har sett i vårat land förut iaf..... :p (gömmer mig i skogen och syr frenetiskt :nailbiting:)

Spännande! Hoppas på massa roligt med snygga färgkombinationer. Det är det som är det positiva med en ljus häst - man kan matcha lite varsom :bump:

Liknande trådar

Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 097
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
421
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
385
Senast: Freazer
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 711
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka