Bilder på era rosetter/priser

lakrits

Trådstartare
Jag skulle vilja se bilder på era prisrosetter och ev. andra priser.
Har sett att det funnits på de andra forumen och eftersom westernrosetterna på lite större tävlingar oftast är "lite mer" än i engelskt så hade det varit roligt och sett hur de ser ut.

Givetvis är rosetter från "mindre" tävlingar också välkommna :)

Så så..var inte blygsamma..passa på och skryt nu när tillfälle ges ;):D

Sv: Bilder på era rosetter/priser

Jag har ett par stycken men dom ligger nerstoppade någonstans...:o. Väntar till jag kommit en bit på väg med Lilly och hoppas jag får till det med henne. Då ska jag skryta:D

Äsch...Piraja då...du ska ju ha dom hängandes på väggen :rofl:.

Shiiiit :rofl: Sjukt många :D

Själv har jag endast en blygsam samling,.. men jag red ju trots allt min första westerntävling i april i år... :idea:
15418_1191768321.jpg

http://Adell.bilddagboken.se/index....kPTEwNDAyMTA3NyZ0PTExOTE2MjE2MDEmY3VycmltZz01

Och så mina 2 pokaler :D
31815_1191768247.jpg

http://Adell.bilddagboken.se/index....kPTEwNDAyMDE5NCZ0PTExOTE2MjE2MDEmY3VycmltZz0y

Jag har också en ganska blygsam samling men hoppas ju på förstås att den ska utökas nästa år.
Alla är inte från westerntävlingar men, men....

IM000833.jpg

har en väldigt blygsam samling...!
alla förutom den vita är ifrån iår. o sen tre som itne är western...
16677015.jpg

i ordningen
1. vit 7 av 7 trail D klass beginners 2006 på våren i bromsta
2. kumla utställningen 2007 araber 5 av 5
3. shettisutställning rockelstad 2007 3 av 3 silver poäng
4. arabutställning amatör 18 augusti 2 av 3
5. trail d klass 2 av ?
6. trail KM 2 av ?
7. ranch trail 2 av ?
väntar på resultat listorna på de senare...
men hoppas det blir fler tävlingar med lyckade resultat nästa år! o kanske nån pokal om man har tur ;)

inte illa pinkat om första tävlingen var iår! hunnit med många tävlingar o klasser ?

Tror att det är 8 tävlingar sen i April :D
Har aldirg tävlat innan.. Jo en Klubbhoppning.. vägrade ut mig på andra hindret :rofl:
Men nu är det western som gäller! Har prövat på Trail, Ranch Trail, WP, WH och reining (inte min häst i reining) Längtar som en TOOK till nästa års tävlingar! Det är så grymt kul! :D och alla är så snälla och trevliga :love:

Har ju bara en som jag har vunnit, men den är ganska snygg. Det som är bra med rosetten är att tävlingens datum och klass står på framsidan. Den rosa är 5:e plats. Den gula är dotterns 3:e plats.
Pentax%2012.09.2006%2011-25-13.JPG

Dotterns röda 2:a plats
DSCF1514.JPG

Wranglan???...Vart är du??? Kom igen nu visa vad du tjänat ihop.....under åren...HALLÅÅÅÅ!

:banana:

Är du galen! :eek::rofl:

Den dan jag tar kort på mina priser.... hur få el många de än må vara..... :rofl:

visa själv vetja! :cool::D:rofl::angel:

Yeah,..... right :smirk:

Det har du säkert men plocka fram samlingen nu så vi får se på grannlåten! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 058
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 550
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat