Bilder på era kaniner!

elefanten

Trådstartare
Vill gärna se bilder på era söta kaniner :).

Här är Ulla-Bella, en rexkanin på ca 3 år :love: Väldigt sällskapssjuk och kelig. Bor på vår stora balkong där hon skuttar fritt mellan olika burar och "hus". Älskar att leka med våra katter, de är mindreglada i henne :D

bulgariendjurmm027.jpg

bulgariendjurmm026.jpg

Sv: Bilder på era kaniner!

Jocke en dvärgkanin hona, 5år som bor inne i mitt rum vintertid och nätter, älskar att busa och har full energi!
:D
9985203.jpg

10632475.jpg

åh vilka fina ninisar ni har :D:D
här är min lilla pojke, rally, aka rallon :D jag har fina bilder på honom, men inte på den här datan.. ;)

view.php

view.php

Detta är Charles, hermelinkanin, 1 år gammal..

070717-1LilleCharles.jpg

..och Ester, korsning, ca 6 månader..

070717-1Ester.jpg

..och deras bebisar, här 8 v, som inte skulle varit.. :crazy:
Som tur är gick allt väl! :bow:

070717Bebisarna.jpg

Vid 9 v ålder.

070728004.jpg

Ja, jag såg det. Din var oxå jättesöt! Det är juh inte en så vanlig färg med brun zobel siames:)

Men då har jag en fråga till dig. När Alfons sitter stilla och inte gör något speciellt, vikar han fram och till backa med huvudet då (sidleds)?

För det är nämligen så att det är många kaninhoppare som säger att siameser gör så, så jag tänkte om din oxå gör så då:)

Dubonnet har en också ser jag nu, Ester. den färgen är ju så fin!

Nepp, det gör han inte.

Va mysko men jag tycker det skulle vara konstigt om det hade med färgen att göra men tydligen är det siameser som gör så och inga andra.... lite underligt tycker jag faktiskt

Aja med då är juh han ett exempel på att dom inte behöver göra så :)

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 793
Senast: MML
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 413
Senast: Sel
·
Däggdjur Hej alla! Jag är uppvuxen på en hästgård med massor av hästar och katter och också kaniner, hönor och grisar vid olika tillfällen. Nu...
Svar
18
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?